اعمال تخفیف ۲۲درصدی درصورت پرداخت نقدی بدهی ساختمانی شهرداری مشهد تا پایان تابستان ۱۴۰۳ سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: دوره ششم شورا نیاز به هفت ساله شدن ندارد، این یک مطالبه مردمی است در صدوبیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) درباره کوچه «حاج‌حسن» مشهد که قدمتی ۱۰۰ ساله دارد صدور مجوز استخدام ۵ هزار آتش نشان در سراسر کشور استیضاح شهردار مشهد از دستورکار شورا خارج شد + فیلم کشف جسد بدون هویت در شهرک مهرگان مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و سه‌راه خیام در مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای پنج منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (یکم مرداد ۱۴۰۳) گلایه شهروندان از سرریز آلودگی‌ قصابی‌ها به پیاده رو خیابان آیت الله عبادی مشهد شهرداری بانی پویش‌های فرهنگی | نگاهی به عملکرد موفق پویش «نذر من» در مشهد افزایش مازوت سوزی با کاهش گاز تحویلی به نیروگاه توس مشهد برگزاری کارگاه نقاشی «زیارت رنگ‌ها» با موضوع اربعین در مشهد امامی‌راد: طرقبه‌شاندیز دایه مهربان‌تر از مادر نمی‌خواهد | گسترش مشهد به سمت طرقبه‌شاندیز معضلات فراوانی درپی دارد اجرای ۱۳۰ هکتار پارک، هسته مرکزی شهر مشهد را به ارتفاعات جنوب وصل می‌کند شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط ۴ قطارشهری مشهد تا میامی + پاسخ فرماندار مشهدمقدس: امروز در نقطه‌نقطه شهر، پروژه فعال وجود دارد شهردار مشهدمقدس: بوستان جهان‌شهر، بزرگ‌ترین پارک شهر است پروژه جهان‌شهر؛ مهم‌ترین دستاورد دوره ششم مدیریت شهری | احداث ۱۳ پارک ویژه بانوان در مشهدمقدس درباره مزرعه تاریخی «سرده» و قناتی که مشهدی‌ها را سیراب می‌کرد امیر آذریان: هرکس برای شهدا قدم بردارد، به امنیت کشور کمک می‌کند
سرخط خبرها

شهردار مشهد: شهرداری مقابل منزل شهروندان درخت رایگان می‌کارد + فیلم

  • کد خبر: ۲۱۵۷۸۱
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
  • ۱
شهردار مشهد: شهرداری مقابل منزل شهروندان درخت رایگان می‌کارد + فیلم
شهردار مشهد گفت: شهرداری نهال رایگان ارائه می‌دهدو تمام شهروندان می‌توانند اعلام کنند تا مقابل منازل آن‌ها درخت بکاریم.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندر شریف امروز، ۱۶ اسفندماه، در پویش سراسری درختکاری که در بوستان جهانشهر برگزار شد، اظهار کرد: یکی از کار‌های بسیار پسندیده و یادگاری ماندگار، درختکاری است. شهرداری نیز در این حوزه فعال و وظیفه‌مند بوده و هر سال مراسم درختکاری را برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه ما در این زمینه مردم را تشویق می‌کنیم، عنوان کرد: شهرداری نهال رایگان ارائه می‌کند و تمام شهروندان می‌توانند اعلام کنند تا مقابل منازل آن‌ها درخت بکاریم. اگر برای داخل منازل درخت مثمر می‌خواهند با همکاری شورا‌های اجتماعی درخت مثمر رایگان نیز در اختیارشان قرار می‌گیرد. افرادی که باغ دارند و تعداد زیادی بخواهند، با تخفیف ویژه درخت‌های مثمر، پلاک‌دار، آزمایش شده و پیوندی را با همکاری بخش خصوصی تقدیمشان می‌کنیم.

قلندر شریف بیان کرد: رهبر معظم انقلاب هر سال این کار بسیار نیکو را انجام می‌دهند و سال با سال نیز پررنگ‌تر انجام می‌شود که امسال سه نهال را کاشتند. اگر تمام ایرانیان هر کدام سه درخت بکارند، یک میلیارد درختی که قرار است کاشته شود، محقق خواهد شد.

شهردار مشهد افزود: در استان هدف‌گذاری کاشت ۸.۵ میلیون درخت بوده که تا الان ۳ میلیون آن محقق شده است. درختکاری یکی از یادگاری‌های ماندگار بوده و یکی از راه‌های درمان آلودگی هوا توسعه فضای سبز است.

وی با اشاره به اینکه پارک جهانشهر در چهار فاز اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: بیش از ۱۲۰ هکتار به فضای سبز شهر مشهد اضافه خواهد شد. تمام اقدامات فاز یک انجام شده و مطالعات و اسناد مناقصه آن آماده است. به زودی فاز یک آن عملیاتی و سال آینده پارک مناسبی احداث خواهد شد. فاز‌های بعدی نیز در دست مطالعه است که تحویل مردم خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
0
0
باسلام.توخبر اومده نهال رایگان جهت کاشت در منازل بصورت رایگان صورت میگیره،ولی هیچ جا ثبت نام نداره..سرکاریه؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->